شناسه خبر:21787
1399/2/29 01:28:07

سپهرغرب، گروه ورزشی: دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس 42 F از تغییر مربی‌اش ناراضی است.

سجاد محمدیان اظهار کرد: در این ایام کرونایی هر روز با مربی‌ام دکتر مصطفی بهرامی در زمین آموزش و پرورش لرستان که شرایط خوبی دارد، تمرین می‌کنم.

وی ادامه داد: در بحث کرونا تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم که مشکلی ایجاد نشود و در تمرین نیز فاصله‌گذاری اجتماعی بین من و مربی رعایت می‌شود.

محمدیان با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا موضوعی مطرح شد که در اردوهای تیم ملی مربی هر ورزشکاری عوض و به‌نوعی تخصصی شود، تصریح کرد: این کار به ضرر من است، چون در طول سال اردوهای کمی برپا می‌شود اما در خرم‌آباد می‌توانم هر روز مربی‌ام را ببینم و از طرفی در هر رقابتی که تاکنون با دکتر بهرامی شرکت کرده‌ام، روی سکو رفته‌ام.

این ورزشکار لرستانی تاکید کرد: باتوجه به شرایط و اینکه هر ورزشکاری دوست دارد بهترین نتیجه را بگیرد تا پای جان مقاومت می‌کنم که مربی‌ام عوض نشود، خودم بهتر می‌دانم با کدام مربی راحت‌تر هستم و نتایج خوبی می‌گیرم.

وی با بیان اینکه اگر در اردو با یک مربی و در خرم‌آباد با مربی دیگری کار کنم، بدون شک افت خواهم کرد، افزود: حتی با این شرایط آقای بهرامی هم حاضر نمی‌شود با من کار کند، چون می‌گوید دخالت در کار مربی خواهد بود.

محمدیان به ایسنا خاطرنشان کرد: امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود و ما بتوانیم با خیال آسوده‌تر به فکر کسب نشان در پارالمپیک توکیو باشیم.

دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی گفت: از معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان که مجموعه مجهزی را در اختیار ما قرار داده، تشکر می‌کنم.

شناسه خبر 21787