شناسه خبر:22961
1399/3/19 21:18:32

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت:‌ کتابخانه‌های سیار از مهم‌ترین واحدها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری به حساب می‌آیند و جزء قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین ارثیه و گنجینه کانون پرورش فکری است.

بهناز ضرابی‌زاده روز دوشنبه در نخستین جلسه هم‌اندیشی سال 99 مربیان سیار روستایی با تشکر از حضور مربیان فعال سیار در این شرایط نامتعادل در این جلسه، از رسالت مهم کتابخانه‌های سیار در کانون اظهار کرد: این کتابخانه قدیمی‌ترین و باارزش‌ترین ارثیه و گنجینه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: کتابخانه‌های سیار از مهم‌ترین واحدها و فعالیت‌های کانون پرورش فکری به حساب می‌آیند و من به شخصه این کتابخانه‌ها را بسیار دوست دارم و یکی از آرزوهایم در بدو ورودم به کانون خدمت در این کتابخانه‌ها بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار کرد: کار در کتابخانه‌های سیار با ارزش است زیرا مربیان سیار با اقشاری در ارتباطند که علاوه بر محرومیت اقتصادی و معیشتی، محرومیت فرهنگی دارند.

وی با بیان اینکه شما روح و روان کودکان را تقویت می‌کنید و خدا شما را خیلی دوست دارد که چنین شغلی را به شما عطا کرده و واقعاً سعادتمند هستید ادامه داد: قدر این شغل و موقعیت را بدانید و مطمئن باشید وقتی رضایت خدا را در این فعالیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهید، قطعاً عاقبت به خیر خواهید شد.

ضرابی‌زاده با اشاره به اینکه امسال سال سختی را از لحاظ اقتصادی پیش‌رو داریم با انتشار و شیوع این بیماری بسیاری از درآمدهای ما قطع شده است، لذا به یاری خداوند و با صرفه‌جویی بیش‌ از پیش، از این بحران هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

‏در ادامه این نشست، تمام مربیان سیار مسائل و مشکلات خود را به طور مفصل و صمیمانه با مدیرکل استان در میان گذاشتند و مربیان، هر یک به ارائه پیشنهادهایی جهت هرچه پویاترشدن مراکز سیار پرداختند. سپس گزارشی از فعالیت‌های «پیک امید» توسط واحدهای سیار ارائه شد و مدیرکل کانون از مربیان خواست بیشتر از همیشه پویا و فعال باشند.

در پایان مقرر شد مربیان در تبلیغ هرچه بیشتر کتابخانه‌های سیار در فضای مجازی بپردازند و نسبت به تعامل هرچه بیشتر با فرمانداری، بخشداری و اداره آموزش و پرورش شهرستان خود تلاش کنند.

شناسه خبر 22961