شناسه خبر:23063
1399/3/21 01:20:35

سپهرغرب، گروه خبر: مهرواره کشوری نیایش پس از بررسی آثار ارسالی، 12 نفر از مربیان و اعضای کانون استان همدان را به‌عنوان برگزیده و 6 نفر را قابل تقدیر معرفی کرد.

ششمین مهرواره کشوری نیایش با هدف پرورش حس دینی و ایجاد حس اُنس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند به میزبانی استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.

پس از بررسی و داوری آثار در این رقابت‌ 12 نفر به‌عنوان برگزیده و 6‌ نفر شایسته تقدیر از بین مربیان و اعضای همدان انتخاب شدند که در بخش فرهنگی مرضیه قاسمی‌ضابط، زینب واعظی، سیدمهدیه طالبی بودند و مریم‌السادات طالبی در بخش نشریه دیواری و فائزه سلیمی‌نیا و حمیرا قره‌خانی در بخش کتاب‌سازی و فائزه سلیمی‌نیا و زهرا اسمی در بخش تحقیق و پژوهش از مرکز شهرستان بهار برگزیده شدند.

در بخش هنری شهرزاد بیاتی مربی نقاشی، محسن حسینی‌تبار مربی عکاسی، افسانه محمدی مربی سفال و در بخش خوش‌نویسی ستایش مهاجر عضو مرکز مریانج قابل تقدیر شناخته شدند.

در بخش ادبی معصومه کریمی با عنوان برگزیده و مریم کرمی و مهدی طراوتی با عنوان شایسته تقدیر و محدثه بهرامی و یاسمین شکل‌آبادی در بخش اعضای شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین برگزیدگان مسابقه‌ پژوهش ایران من نیز معرفی شدند. این مسابقه به‌مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح مراکز استان همدان برگزار شد که اداره کل کانون استان همدان در بهمن‌ماه سال 98 با ارسال فراخوانی در سطح مراکز استان، اقدام به برگزاری این مسابقه کرد و ‏ این مسابقه با استقبال خوب اعضای مراکز مواجه شد.

‏در این میان بالغ‌بر 75 اثر به دفتر استان ارسال و مورد بررسی و داوری قرار گرفت که پنج اثر برگزیده شدند.

لازم به ذکر است با وجود شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم تجلیل حضوری از برگزیدگان، لوح سپاس و جایزه‌هایشان به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.

شناسه خبر 23063