شناسه خبر:23154
1399/3/21 22:56:51

راجر فدرر سال 2020 را از دست داد

تنیسور سوئیسی اعلام کرد به‌دلیل مصدومیت در ادامه سال 2020 نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند.

راجر فدرر که همچنان با فتح 20 گرنداسلم، پُرافتخارترین تنیسور تاریخ به حساب می‌آید، در روزهایی که تمامی مسابقات به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، اعلام کرد تا پایان سال 2020 نمی‌تواند در زمین تنیس حاضر شود.

این تنیسور سوئیسی به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانوی راست و انجام عمل جراحی با مسابقات سال 2020 خداحافظی کرده و از بازگشت خود در سال 2021 خبر داده است.

فدرر که سال آینده تولد 40 سالگی خود را جشن می‌گیرد، از روزهای قرنطینه و خانه‌نشینی برای درمان خود استفاده کرده، چون مشخص نیست مسابقات تنیس بار دیگر چه زمانی به جریان بیفتد.

 

 آرزوی سرمربی ترکیه‌ای برای بازگشت به تراکتور

ارطغرل ساغلام در یک لایو اینستاگرامی‌ ابراز امیدواری کرد که روزی به تراکتور بازگردد و این تیم را قهرمان ایران کند.

سرمربی سابق تراکتور با طرح این ادعا که تراکتور بیش از 30 میلیون نفر در ایران طرفدار دارد، هواداران ایرانی را مانند ترکیه‌ای‌ها پُرشور دانست و اعلام کرد که ورزش فوتبال در ایران نیز هواداران بسیار زیادی دارد.

او همچنین از تجربه زندگی خود در کشور ایران و شهر تبریز گفت و مردم ایران و اهالی آذربایجان را مردمانی بسیار گرم و صمیمی دانست که در سه ماه حضور او روی نیمکت تراکتور، از وی استقبال گرمی کردند و روزهای خوبی را برایش رقم زدند.

 

 مسافرکشی نایب‌قهرمان تکواندو جهان

مسافرکشی سروش احمدی، نایب‌قهرمان تکواندو جهان برای امرار معاش در استان مازندران سروصدای زیادی ایجاد کرده است.

احمدی در مسابقات کشوری و بین‌المللی درمجموع برنده دو نشان طلا، دو نشان نقره و یک نشان برنز شده‌ است؛ درحالی که باید از قهرمانان ورزشی حمایت شود، اما وی برای امرار معاش مجبور به مسافرکشی در شهر محل سکونت خود شده است.

شناسه خبر 23154