شناسه خبر:23538
1399/3/29 01:01:39

احضار ستاره تیم ملی والیبال ایران به دادسرا

سید محمد موسوی، مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران به دادسرا احضار شد. هنوز خبری دقیقی از علت احضار این بازیکن به دادسرا منتشر نشده است.

محمد موسوی که سال گذشته به عنوان بهترین مدافع وسط لیگ برتر والیبال لهستان رسیده بود در فصل آینده برای تیم سایپا بازی خواهد کرد.

 

احتمال تعویق دوباره المپیک 2020

کمیته سازماندهی المپیک 2020 در توکیو احتمال تعویق دوباره این رقابت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا را رد نکرد.

هارویوکی تاکاهاشی، عضو کمیته سازماندهی المپیک 2020 در این مورد اظهار داشت: موضوع تعویق دوباره المپیک توکیو سرانجام باید حل‌وفصل شود. اگر شیوع ویروس کرونا به ما اجازه برگزاری رقابت‌ها را در سال 2021 ندهد باید تعویق دوباره المپیک مورد بررسی قرار گیرد. ما متعهد به برگزاری المپیک 2020 در تابستان 2021 هستیم. جلوگیری از لغو المپیک توکیو برای ما یک ضرورت است. در غیر این صورت اقتصاد ژاپن و جهان با آسیب بزرگی مواجه می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر المپیک توکیو در ماه‌های جولای و آگوست 2021 (تیر و مرداد 1400) برگزار نشود باید موضوع تعویق دوباره رقابت‌ها را عملی کنیم.

 

دریاچه ارومیه وارد لیگ کشتی می‌شود

نماینده آذربایجان غربی با نام دریاچه ارومیه وارد لیگ برتر کشتی آزاد خواهد شد.

در حالی که چندی پیش مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان را در سال 99 به شهر ارومیه واگذار کردند، حالا یک تیم از این شهر قصد دارد در لیگ برتر کشتی نیز حاضر شود.

مسئولان شهر ارومیه که با حمایت استانداری در پی تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد هستند، آمادگی رسمی خود را برای حضور در این مسابقات به سازمان لیگ اعلام کردند.

در نامه ای که به سازمان لیگ کشتی ارائه شده، نام نماینده آذربایجان غربی در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد که قرار است از اول مردادماه آغاز شود، "دریاچه ارومیه" عنوان شده است.

 

آرسنال با واسطه آرشاوین یک گام برای قرارداد با آزمون نزدیک شد

باشگاه آرسنال با حمایت آندره آرشاوین در حال مذاکره با سن‌پترزبورگ برای جذب سردار آزمون است.

طبق گزارشات منتشر شده آرسنال برای جذب سردار آزمون در حال مذاکره با زنیت سن پترزبورگ است. غول‌های لندن در اقدامی برای امضای قرارداد با آزمون با آندره آرشاوین محبوب هوادار سابق آرسنال هم تماس گرفته اند.

این بازیکن 25 ساله که به مسی ایرانی شهرت دارد پیش از این مورد توجه سلتیک و لیورپول بود اما حالا توپچی‌ها قدم رو به جلویی را برای جذب آزمون برداشته‌اند.

آرشاوین در حال حاضر مسئولیت نقل و انتقالات روسیه را برعهده دارد. وی می‌تواند به روند سریع مذاکرات بین دو باشگاه کمک کند.

شناسه خبر 23538