شناسه خبر:23729
1399/4/2 00:34:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: این شرکت تفاهم‌نامه همکاری توسعه فعالیت‌های گردشگری را با اداره‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف تنظیم و امضا کرده است.

مهدی مجیدی روز یکشنبه اظهارکرد: با توجه به بازگشایی غار علیصدر از ابتدای خردادماه سال جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این شرکت در راستای ایجاد تسهیلات برای هموطنان به ویژه کارکنان دولت، سازمان‌ها و نهادها بلیت غار را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با مذاکره و نشست‌های دوجانبه با برخی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات درباره ارائه بسته‌های تخفیف ویژه به دنبال معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری استان همدان است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به کاهش بازدیدکننده نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل و مدت محدود فصل گردشگری در استان همدان افزود: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به ویژه غار علیصدر و مجتمع تفریحی عباس آباد ظرفیت بزرگی برای گردشگری این استان است که باید بیشترین بهره را از آن برد.

مجیدی ادامه داد: در راستای معرفی غار آبی جهان به هموطنان با تنظیم تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌ها و نهادها با اعطای تخفیف بلیت غار علیصدر امیدواریم شاهد توسعه بیشتر و رونق در حوزه گردشگری استان باشیم.

وی تاکید کرد: با وجود هتل ایرانگردی و جهانگردی، سوئیت‌ها و ویلاهای اقامتی مجتمع علیصدر و مجتمع تفریحی عباس آباد در بام همدان و خانه‌های بوم‌گردی دارای مجوز، بازدیدکنندگان می‌توانند اقامت شبانه‌روزی داشته باشند و از امکانات رفاهی و گردشگری علیصدر در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی استفاده کنند.

شناسه خبر 23729