شناسه خبر:24312
1399/4/11 17:06:52

سپهرغرب، گروه خبر: «گلاره»؛ عروسک غول‌پیکر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به همراه مینی‌بوس کتابخانه سیار شهری چند روزی است به محله‌های مختلف شهر سرزده و مردم را استفاده از ماسک تشویق می‌کند.
در طول ایام قرنطینه به علت شیوع بیماری کرونا گروهی از کارمندان هنرمند و خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کار ساخت عروسک‌های میله‌ای غول‌پیکر 5 تا 5/5 متری را انجام دادند.
این عروسک‌ها قرار است در جشن شکرگزاری کانون و راه‌اندازی کارناوال شادی از آن‌ها رونمایی شود و به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر چقدر روزهایی کرونایی طول بکشد عروسک‌های بیشتری برای شادی بچه‌ها ساخته می‌شود.
حال این روزها در پی انتشار مجدد ویروس کرونا، کانون پرورش فکری استان در اقدامی فرهنگی یک ماسک بر روی صورت گلاره(عروسک غول‌پیکر کانون) زده است و این عروسک با حضور در سطح شهر و خیابان‌ها به همراه مینی‌بوس سیار شهری و با پخش ترانه شاد «ماسک بزن» مردم و خانواده‌ها را به استفاده از ماسک تشویق می‌کند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بنا دارد به همراه عروسک‌های غول‌پیکر به تمامی مناطق شهر مراجعه کند و مردم خصوصا کودکان را نسبت به زدن ماسک تشویق کند. پیک سلامتی کانون علاوه بر شهر همدان به شهرستان‌های دیگر استان نیز سر خواهد زد.

شناسه خبر 24312