شناسه خبر:24857
1399/4/22 00:48:53

 
 

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: واحد الفین پتروشیمی ایلام، بدون دخالت یک خارجی ظرف 15 روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

حسن نجفی‌سمنانی، در برنامه محلی «دسلات» از آغاز به فعالیت واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام اظهار کرد: واحد الفین پتروشیمی ایلام، بدون دخالت یک خارجی ظرف 15 روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: حجم سرمایه‌گذاری ریالی برای واحد الفین یک‌هزار و 400 میلیارد تومان بوده است و تغییر در مدیریت‌ها، خصوصی‌سازی و تغییر سرمایه‌گذار عواملی بودند که این واحد، دیرتر از موعد مقرر به بازدهی برسد.

نجفی‌سمنانی در ادامه افزود: از محاسن افتتاح و راه‌اندازی واحد الفین در این شرکت آنست که 22 میلیون و 100 هزار نفر ساعت‌کار بدون حادثه در پتروشیمی ایلام و بدون حضور حتی یک نفر خارجی به فرجام می‌رسد.

* آلومینیوم شاگرد نخست جهش تولید در بهار 99، شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی رشد تولید را ثبت کردند

وی گفت: با وجود تحریم‌های استکبار جهانی در مرحله‌ای هستیم که باید با افتخار اعلام کنیم، بدون دخالت یک خارجی ظرف 15 روز آینده حتماً وارد فاز اجرایی می‌شویم و مشت محکمی بر دهان دشمنان و آنانی که نخواستند عزت و سربلندی ملت ایلام را ببینند خواهیم زد.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام یادآوری کرد: جهش تولیدی که امام خامنه‌ای دستور فرمودند را در این بخش از استان ایلام، اجرایی می‌کنیم و برای جوانان متخصص این مرزو بوم، اشتغالی پایدار رقم خواهیم زد.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 24857