شناسه خبر:25166
1399/4/26 01:22:59

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: در راستای بهسازی معابر سطح شهر، 44 هزار مترمربع از معابر سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد.

بهزاد ریحانی‌فرد اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح شهر، به‌عنوان مطالبه جدی و بحق شهروندان همواره در اولویت فعالیت‌های شهرداری سنندج قرار دارد و در حد توان انجام می‌شود.

به‌گفته وی ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در عبورومرور وسایل نقلیه و عابران پیاده، بهبود وضعیت معابر، رسیدن به استاندارهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، از مهم‌ترین اهداف آسفالت و بهسازی معابر و محلات در سطح شهر است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج با بیان اینکه در راستای بهسازی معابر سطح شهر، 44 هزار مترمربع از معابر سطح شهر سنندج آسفالت و بهسازی شد، افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی شهرک هفت‌آسیاب، یکی از نقاطی بود که در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طول خیابان اصلی شهرک هفت‌آسیاب 700 متر و عرض آن 16 متر است که با برخی از معابر فرعی آن آسفالت و بهسازی شد.

وی اعلام کرد: با یک‌هزار و 600 تن آسفالت، بیش از 11 هزار مترمربع از معابر اصلی این شهرک آسفالت و بهسازی شد.

* آسفالت 20 هزار مترمربع از معابر شهرک پست

معاون‌فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج همچنین از آغاز عملیات آسفالت 20 هزار مترمربع از محلات شهرک پست‌ سنندج خبرداد و گفت: بلوارها، معابر و خیابان‌ها از عمده‌ترین فضاهای شهری هستند که آسفالت و مناسب‌سازی آن، می‌تواند در ارتقای کیفیت عبورومرور و کاهش ترافیک شهری تأثیرگذار باشد.

ریحانی خاطرنشان کرد: محلات شهرک پست واقع در بلوار ساحلی یکی از معابری بود که برنامه‌ریزی برای آسفالت و بهسازی آن، در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و برای انجام عملیات آسفالت محلات این شهرک، 3 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین به‌منظور بهسازی معابر این شهرک، چهارهزار و 510 متر طول جدول‌گذاری، دوهزار مترمکعب اساس و 500 مترمکعب، خاک‌برداری توسط شهرداری بهاران انجام شده است.

* بهسازی 11 هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی

وی با بیان اینکه 11 هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی و شهرک‌نگار در سنندج هم آسفالت و بهسازی شد، عنوان کرد: با اختصاص یک‌هزار و 700 تن آسفالت، بهسازی 11 هزار مترمربع از محوطه آپارتمان‌های کودکان استثنایی و شهرک‌نگار انجام شد.

به‌گفته معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج، شهرک‌نگار و آپارتمان‌های کودکان استثنایی، در بلوار ابتدای بلوار 36 متری دگایران واقع شده است که به‌دلیل خاکی بودن، 11 هزار مترمربع تسطیح و رگلاژ و پنج‌هزار و 500 تن بیس برای اجرای عملیات آسفالت و بهسازی انجام شده است.

ریحانی خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت و بهسازی چندین نقطه دیگر در سطح مناطق مختلف سطح شهر، در دستور شهرداری قرار گرفته است و تا پایان امسال، نسبت به آسفالت و بهسازی آن اقدام خواهیم کرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25166