شناسه خبر:25363
1399/4/30 00:21:08

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه اگر جایگاه‌های سی.إن.جی که مراحل استانداردسازی را انجام ندهند، تعطیل می‌شوند، گفت: استاندارد‌سازی این جایگاه‌ها در سقز، یک امر ضروری است.

عبدالله گیتی‌منش روز گذشته در دیدار با فرماندار ویژه سقز، با اشاره به وجود 6 جایگاه سی.إن.جی در این شهرستان اظهار کرد: جایگاه‌هایی که مراحل استاندارد‌سازی را انجام ندهند و مشکل فنی داشته و پرخطر باشند، تعطیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات کشوری، مبنی‌بر دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی (تاکسی شهری و بین‌شهری) و وانت‌های شخصی و عمومی، ضروری است که کارگاه‌های مربوطه در شهرستان سقز نیز برای اجرای این طرح فعال شوند.

فرماندار ویژه سقز نیز با اشاره به خطرات احتمالی بر استاندارد‌سازی جایگاه‌های سی.إن.جی در این شهرستان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه سقز، دومین شهر بزرگ استان است و در راستای کاهش آلودگی، ضروری است که بنزین با استاندارد یورو 4 در این شهر عرضه شود.

کامیل کریمیان همچنین از اقدامات شرکت نفت در راستای الکترونیکی کردن خدمات از جمله واگذاری سوخت به کشاورزان و روستاییان تشکر و بر آماده‌سازی بسترها در این راستا و جانمایی مکان سوخت‌گیری هواپیما در فرودگاه سقز تأکید کرد.

رئیس شرکت نفت سقز هم با بیان اینکه 9 پمپ بنزین در شهرستان فعال است، گفت: در تمام این جایگاه‌ها، نفت‌گاز با استاندارد یورو عرضه می‌شود.

کمال سلطانی افزود: الکترونیکی کردن عرضه نفت‌گاز در روستاها، از ابتدای تیرماه در شهرستان آغاز شد و پلاک‌گذاری خودروهای کشاورزی از جمله تراکتورها، با مشارکت پلیس و جهادکشاورزی از روند مناسبی برخوردار است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25363