شناسه خبر:25653
1399/5/4 00:08:57

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: دو غرفه عرضه‌کننده ماسک در همدان به‌علت گران‌فروشی به‌عنوان متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

داریوش صفاری دراین‌باره اظهار کرد: هفت غرفه عرضه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در نقاط مختلف شهر برپا شده که موظف به فروش این کالاها به نرخ مصوب هستند.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب ماسک‌های صنعتی یک‌هزار و 300 تومان و ماسک‌های کارگاهی یک‌هزار و 500 تومان اعلام شده، ابراز کرد: این ماسک‌ها اگر به قیمت بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسند، تخلف است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه به‌صورت روزانه تمام غرفه‌های عرضه‌کننده ماسک را مورد بازرسی و کنترل قرار می‌دهیم، گفت: مردم درصورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند غرفه متخلف را به سامانه 124 گزارش دهند.

صفاری افزود: در روزهای گذشته دو غرفه عرضه‌کننده ماسک به‌علت گران‌فروشی به دستگاه قضائی معرفی شده و غرفه‌ها را نیز از آن‌ها گرفته و به افراد دیگری تحویل داده‌ایم.

وی درباره قیمت الکل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده نیز اظهار کرد: قیمت مصرف‌کننده این کالا‌ها روی آن‌ها درج شده و غرفه‌داران حق فروش به قیمت بالاتر را ندارند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 25653