شناسه خبر:26410
1399/5/16 14:05:14

سپهرغرب، گروه خبر

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از خرید دو دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 به منظور راه‌اندازی کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در اسدآباد خبر داد.

بهنام رضامخصوصی از خرید دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری مسوولان دانشکده و کارشناسان، دو دستگاه یونیت دندانپزشکی مدل TGL-3000 و متعلقات مربوطه به ارزش 180 میلیون تومان از وزارت بهداشت به دانشکده علوم‌ پزشکی تحویل داده شد.

وی گفت: این اقدام در راستای رفاه حال همشهریان و ارائه خدمات با کیفیت انجام شد تا کلینیک شبانه‌روزی دندانپزشکی در بیمارستان حضرت قائم(عج) در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه به اهدای دو دستگاه کولر گازی به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام نیاز بیمارستان امیرالمومنین(ع) به وسایل سرمایشی و طی هماهنگی‌های به عمل آمده توسط حوزه سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشکده با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، دو دستگاه کولر گازی 24000 ال‌جی به ارزش ریالی 27 میلیون و 500 هزار تومان خریداری شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای تامین نیاز بیمارستان امیرالمومنین(ع) و به همت آقای قبادی؛ رئیس اداره اوقاف شهرستان خریداری و به دانشکده علوم پزشکی اهداء شد.

رضامخصوصی ضمن قدردانی از این اقدام واقف نیک اندیش عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا امیدوارم مردم به پویش «همدلی با ‌مدافعان سلامت» بپیوندند و با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی جان خود و دیگران را نیز از خطر ابتلا حفظ کنند.

شناسه خبر 26410