شناسه خبر:26591
1399/5/21 04:20:19

سپهرغرب، گروه خبر :فرماندار نهاوند گفت: اجرای طرح «هر خانه یک حسینیه» در ماه محرم امسال از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.

مراد ناصری روز یکشنبه گذشته در نشست هیئت اندیشه‌ورز جوانان در فرمانداری نهاوند که با دستور کار ارائه راهکارهای مناسب برای چگونگی برگزاری مراسم محرم تشکیل شد، اظهار کرد: عملکرد، هم‌فکری و همراهی جوانان هیئت اندیشه‌ورز با ستاد کرونا و مدیریت شهرستان قابل تقدیر است.

وی خطاب به جوانان گفت: شما با شرایط سختی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، اما هم‌فکری و کمک شما با ستاد کرونا و قرارگاه زیستی باعث شد از شهرستانی با شرایط قرمز شیوع کرونا به شرایط مطلوبی برسیم که نتیجه همت جوانان و مشاوران امین بود.

وی افزود: سلاح جنگ با کرونا فرهنگ است و فرهنگ هفت‌هزارساله مردم نهاوند باعث شد روزهای خوبی را تجربه کنیم که البته جز این هم انتظار نمی‌رفت.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه نمی‌گوییم امسال عزاداری سرور و سالار شهیدان تعطیل شود بلکه می‌گوییم هر خانه یک حسینیه و تکیه شود، گفت: مردم در خانه می‌توانند بهترین عزاداری را برگزار کنند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در دستگاه امام حسین (ع) منیت وجود ندارد هرکس می‌آید، باید برای نوکری بیاید.

ناصری عنوان کرد: هیئت اندیشه‌ورز جوان شهرستان نهاوند سرآمد است و اتاق فکری بدون هیچ‌گونه نگاه سیاسی برای کمک و همراهی مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه عزادار واقعی امام حسین باید مظلومیت کادر درمان را مدنظر قرار دهد، گفت: کرونا در کمین است و اگر عقب‌نشینی کنیم، شرایط بدتر و سخت‌تری را تجربه خواهیم کرد.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 26591