شناسه خبر:27074
1399/5/29 00:08:45

سپهرغرب، گروه خبر:فرماندار بدره گفت: 23 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان با اعتبار 238 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

یونس آزادی روز گذشته اظهار کرد: از مجموع 23 پروژه، 18 طرح با اعتبار 220 میلیارد ریال پروژه عمرانی و پنج مورد نیز با اعتبار 18 میلیارد ریال مربوط به طرح اقتصادی و خدماتی است.

وی افزود: از این تعداد پروژه، 18 مورد با اعتبار 185 میلیارد ریال افتتاحی (78 درصد طرح‌ها و پروژه‌ها) و مابقی نیز مربوط به طرح‌های کلنگ‌زنی خواهد بود.

فرماندار بدره مهم‌ترین پروژه بهره‌برداری در این ایام را مربوط اتمام عملیات گازرسانی در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: با اتمام عملیات شبکه‌گذاری داخلی و شروع نصب علمک در پنج روستای باقی‌مانده، این شهرستان با ضریب نفوذ 100 درصدی گاز طبیعی در فهرست شهرستان‌های سبز گازرسانی استان قرار خواهد گرفت.

آزادی تأکید کرد: با ابلاغ پیمان و پایان عملیات اجرایی نصب علمک در روستاهای باقی‌مانده شهرستان بدره شامل موسی، انارهر، جابر، تلخاب و چنارجفری، 100 درصد شهرها و روستاهای قابل گازرسانی شهرستان، دارای شبکه گاز طبیعی بوده و این شهرستان ازنظر مصرف انرژی سومین شهرستان سبز استان است.

وی تکمیل ساختمان آتش‌نشانی شهرداری، کتابخانه عمومی و طرح‌های پرورش ماهی در قفس سد سیمره را از دیگر طرح‌های افتتاحی در ایام هفته دولت در شهرستان بدره بیان کرد.

آزادی تأکید کرد: احداث پارک بانوان و دبستان روستای موسی، تعریض پل‌های محور بدره دره‌شهر و احداث جاده عشایری هرانمر-گردکانه از جمله طرح‌هایی هستند که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 27074