شناسه خبر:27205
1399/6/1 00:20:56

سپهرغرب، گروه خبر:

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در ایام کرونا با حمایت از صنایع کوچک اجازه تعطیلی هیچ واحد صنعتی را در استان ندادیم، البته بعضی از واحدها مجبور به تعدیل نیرو شدند که امیدواریم با بهتر شدن اوضاع، این افراد به سر کار خود برگردند.

سارا کاهی روز گذشته اظهار کرد: شیوع کرونا در کشور همچون سایر بخش‌ها، تأثیر زیادی بر صنایع کوچک استان داشت.

وی با بیان اینکه بعضی از صنایع پس از شیوع این بیماری رونق یافتند، افزود: صنایع فعال در حوزه بهداشت، سلامت، پوشاک و لوازم شوینده، پس از شیوع این بیماری بخشی از خط‌های تولید خود را به تأمین نیازهای لازم برای مقابله با این بیماری اختصاص دادند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: اما واحدهای تولیدی که در حوزه تولید مواد غذایی و خوراکی مشغول بودند، در این ایام آسیب جدی دیدند.

کاهی با اشاره به اینکه در این ایام با حمایت از صنایع کوچک اجازه تعطیلی هیچ واحد صنعتی را در استان ندادیم، تصریح کرد: البته بعضی از واحدها مجبور به تعدیل نیرو شدند که امیدواریم با بهتر شدن اوضاع، این افراد به سر کار خود برگردند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از تولید، توانستیم با حمایت از سرمایه‌گذاران، 25 شرکت راکد شهرک‌های صنعتی استان را به چرخه تولید بازگردانیم.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27205