شناسه خبر:27330
1399/6/2 11:37:30

 رئیس هئیت هاکی همدان گفت: همدان در ورزش هاکی جزء برترین‌های کشوری است وهاکی بانوان درصدر جدول کشوری قرار دارد و سعی داریم برای بالا بردن آمادگی آن‌ها مسابقات دوستانه برگزار کنیم.

حسین ترابی خاطرنشان کرد: بانوان هاکی‌باز همدانی در چهار سال گذشته افتخار آفرین بودند وتوانستند سه سال رتبه نخست در کشور را کسب کنند.

وی افزود: امسال هم بانوان همدانی موفق شدند در دوره رفت در صدر جدول قرار بگیرنند.

مسئول هئیت هاکی همدان با اشاره به استقبال خوب همدانی‌ها از ورزش هاکی عنوان کرد: درحال حاضر در همدان 8مربی خانم و 10مربی آقا و در مجموع 500هاکی‌باز خانم و آقا در شهر همدان وجود دارد که همه این عزیزان جزء برترین‌های کشوری هستند.

ترابی با اشاره به پتاسیل بسیار بالای همدان در ورزش هاکی گفت: در نظر داریم که حتما در تمام مسابقات کشوری والمپیاد‌ها شرکت کرده و تمام تلاشمان راخواهیم کرد که جزء برترین‌های کشوری باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه تمام هاکی‌باز‌های همدانی بیمه ورزشی دارنند مطرح کرد: با توجه به اینکه هاکی ورزش آسیب‌پذیری است خوشبتانه موفق شدیم تمام ورزش‌کاران خود را بیمه کنیم.

رئیس هئیت هاکی همدان با اشاره به گرانی تجهیزات این ورزش مطرح کرد: تمام تجهیزات این ورزش از جمله چوب هاکی و لباس دروازه‌بانی بسیار گران هستند که در خواست حمایت از مسئولین را داریم.

ترابی گفت: به مناسبت هفته دولت 4تیم هاکی در این هفته باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره بهعدم فعالیت ورزش هاکی در شهرستان‌های همدان عنوان کرد: در نظر داریم اگر امکانات لازم فراهم شود ورزش هاکی را در شهرستان‌های همدان فعال کنیم.

ترابی در خاتمه به برنا مطرح کرد: علاقمندان به ورزش هاکی می‌توانند با مراجعه به هئیت هاکی ویا زمین ورزشی بهشتی ضمن استعدادیابی جزء هاکی‌باز‌های همدان قرار بگیرند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 27330