شناسه خبر:27557
1399/6/6 09:43:21

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: توسعه فضای ورزش روستایی بسترساز کشف استعدادهای برتر است و توجه ویژه به این حوزه عمرانی داریم.

محسن جهانشیر روز چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی روستای علیصدر همدان اظهارکرد: افزایش سرانه ورزش در روستاها اهمیت ویژه ای دارد و سعی ما ایجاد زیرساخت برای رشته‌های پرمخاطب است.

وی با اشاره به اینکه افزایش فضاهای ورزشی متناسب با نیازهای جوامع شهری و روستایی از جمله رسالت‌ها و وظایف ما با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت است، گفت: مجموعه ورزش و جوانان استان همدان در راستای تجهیز اماکن ورزشی روستایی همکاری لازم را خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: حراست و نگهداری اموال عمومی وظیفه همگانی است و باید در حفظ و نگهداری این اموال برای استفاده همگان توجه لازم صورت بگیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با افزوده شدن این فضای ورزشی به ظرفیت‌های استان و شهرستان بتوانیم ورزشکاران خوب و توانمندی را تربیت کنیم.

گفتنی است زمین چمن شهدای روستای علیصدر به وسعت یک هزار و 152 متر مربع و 550 میلیون تومان اعتبار احداث شده است. این فضای ورزشی نخستین زمین چمن روستای علیصدر واقع در 70 کیلومتری غرب همدان است.

هم اینک بیش از یکصد روستا در همدان دارای تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی هستند.

شناسه خبر 27557