شناسه خبر:27677
1399/6/10 19:50:19

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: 60 میلیون تومان ورودی رقابت‌های لیگ را به حساب فدراسیون واریز کردیم تا عملا حضورمان در لیگ را به‌صورت قطعی اعلام کنیم.

سجاد اعظم گفت: امیدواریم مسئولان فدراسیون رقابت‌های لیگ برتر هندبال را حداقل دو هفته با تاخیر آغاز کنند، چراکه به گفته مسئولین وزارت بهداشت بزودی وارد پیک کرونا می‌شویم.

وی در تشریح آخرین وضعیت تیمش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: چند روز پیش 60 میلیون تومان ورودی رقابت‌های لیگ را به حساب فدراسیون واریز کردیم تا عملا حضورمان در لیگ را به‌صورت قطعی اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه قرار بود مراسم قرعه‌کشی تیم‌های حاضر در لیگ هفته قبل به‌صورت مجازی انجام گیرد، اما برگزار نشد و بنا به اعلام فدراسیون 12 شهریور با حضور باشگاه‌های شرکت کننده برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه زاگرس تاکید کرد: البته انجام اقدامات مقدماتی برای برگزاری رقابت‌های لیگ درحالی است که ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش هنوز مجوز برگزاری این رقابت‌ها را صادر نکرده است.

وی با بیان اینکه در هر رشته‌ای اولویت با حفظ سلامت بازیکنان است، عنوان کرد: هندبال هم رشته‌ای کاملا برخوردی است، لذا در شرایط فعلی باید سلامت بازیکنان در اولویت باشد.

اعظم اضافه کرد: از آنجایی‌که مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند، احتمالا ظرف دو هفته آینده آمار مبتلایان افزایش پیدا می‌کند، برای همین امیدواریم فدراسیون حداقل تا آن زمان برگزاری رقابت‌های لیگ را عقب بیندازد تا اگر بازیکنی مبتلا شده، مشخص شود.

وی به ایسنا یادآورشد: رقابت‌های دو فصل گذشته لیگ برتر هندبال ایران در مهرماه آغاز شد و مشکلی هم نداشتیم، اکنون هم آغاز رقابتها با تاخیر دو هفته ای مشکلی پیش نخواهد آورد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در بخشی دیگر از این گفت و گو درخصوص آخرین روند پرداخت قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم هم گفت: طی هفته‌های گذشته پنج نفر از بازیکنان سابق تیم از باشگاه شکایت کردند، درحالی که از 78 درصد مبلغ قرارداد که باید به آنها پرداخت کنیم، 60 درصد آن پرداخت شده بود و تنها 18 درصد باقی مانده است.

وی افزود: در این راستا از این بازیکنان خواستیم که برای تفاهم در پرداخت باقیمانده قراردادشان به هیئت استان بیایند و فدراسیون را هم در جریان قرار دادیم، اما فقط دو نفر از بازیکنان شاکی تاکنون آمده‌اند.

اعظم در ادامه به وضعیت این روزهای تیمش هم اشاره ای کرد و گفت: هنوز تیم را تشکیل نداده‌ایم که تمریناتشان را شروع کنند و احتمالا ظرف روزهای آینده این کار انجام شود.

وی در پایان اعلام کرد: با توجه به مشکلات مالی تیم نتوانستیم خیلی از بازیکنانی که می‌خواهیم را جذب کنیم و از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست دادیم، برای همین امسال تنها تلاش می‌کنیم تا در لیگ بمانیم.

شناسه خبر 27677