شناسه خبر:27678
1399/6/10 19:53:14

باشگاه کوثر همدان مقام نخست مسابقات هاکی استان را کسب کرد

رئیس هیئت هاکی استان همدان از قهرمانی باشگاه کوثر همدان در مسابقات هاکی بانوان استان خبر داد.

مسابقات هاکی گرامیداشت هفته دولت با حضور 4 باشگاه ابن‌سینا، شهید شمسی‌پور، شهید بهشتی و کوثر از چهارم تا ششم شهریورماه سال جاری به میزبانی استادیوم شهید بهشتی برگزار شد.

حسین ترابی در مراسم اختتامیه این دور از مسابقات، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات به‌ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: باوجود همه مشقت‌هایی که در این ایام وجود دارد چراغ فروزان این مسابقات برافروخته نگه‌داشته شد و با تلاش‌های مضاعفی که صورت گرفت امروز می‌توانیم ادعا کنیم با ظرفیت‌های بیشتر و بهتری این قبیل مسابقات را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام مسئول برگزاری مسابقات در این مسابقات تیم باشگاه کوثر همدان با کسب 9 امتیاز موفق به کسب مقام نخست و تیم باشگاه شهید شمسی‌پور با کسب 6 امتیاز عنوان نائب قهرمانی مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت هاکی استان همدان، افزود: تیم باشگاه ابن‌سینا با 3 امتیاز به جایگاه سوم دست پیدا کرد و باشگاه شهید بهشتی بدون کسب امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

رزا والامقام نایب رئیس بانوان این هیئت برای برگزاری مسابقات زحمات زیادی متحمل شد که بعد از تغییرات در هیئت هاکی این نخستین اتفاق برای همدلی و اتحاد بیشتر بانوان هاکی باز همدان محسوب می‌شود.

شناسه خبر 27678