شناسه خبر:27697
1399/6/12 00:07:21

رمان «هیچ‌کس جرئتش را ندارد» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی، برای چهارمین مرتبه ازسوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این رمان پرمخاطب که نخستین‌بار در سال 1392 منتشر شد، داستان نوجوانانی است که برای کمک به دوستی که پدربزرگش بیمار است، به‌دنبال او می‌روند و اتفاق‌های ترسناکی رقم می‌خورد و در پایان، داستان به آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران گره می‌خورد.

این اثر که مناسب نوجوانان 15 سال به بالا است، داستانی پرماجرا داشته و فضای آن، تفاوت‌های زیادی با سایر رمان‌های نوجوانان دارد. داستانی غیرقابل پیش‌بینی که به جنگ ختم می‌شود.

ویژگی اصلی موضوع این رمان، پرداختی جدید از زاویه‌ای تازه به مضمون جنگ بوده که با ظرافت تمام در توصیف‌ها و صحنه‌پردازی‌ها، داستان را به سمت جنگ سوق داده و خواننده را در عین غافل‌گیری با خود همراه می‌کند.

شخصیت‌های درگیر در داستان رمان «هیچ‌کس جرئتش را ندارد» در رده‌های سنی نوجوانان هستند که این نکته عامل مهمی برای جذب مخاطب این سن است.

این کتاب تاکنون برگزیده بخش داستان تألیف نوجوان هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری و شایسته تقدیر شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس نیز شده است،‌ شمارگان رمان «هیچ‌کس جرئتش را ندارد» که به‌تازگی به زبان بریل نیز منتشر شده، در چهار مرتبه انتشار درمجموع، به 20هزار نسخه رسیده است.

این کتاب از مجموعه «رمان نوجوان امروز» با شمارگان دوهزار و 500 نسخه، ازسوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند رمان 142 صفحه‌ای «هیچ‌کس جرئتش را ندارد»، را با قیمت 20هزار تومان از فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور خریداری کنند.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27697