شناسه خبر:27838
1399/6/13 12:49:56

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خواست جذب اعتبارات از محل سهم متمرکز ملی جهت پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان را پیگیری کنند.

خالد جعفری در جلسه اعضای کمیته فنی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان کردستان که با دستور کار بررسی آخرین وضعیت پرداختی‌ها به متقاضیان طرح‌های اشتغالزا برگزار شد با اشاره به اینکه سهم استان در مرحله 5 اعطای این تسهیلات 114 میلیارد تومان تعیین شده است، اظهار ;vn: در مرحله قبل، جذب و پرداخت بیش از سهم استان داشتیم که قرار شد این جذب بیشتر از محل سهم متمرکز ملی تامین و از سهم مرحله 5 کسر نشود.

وی با تاکید بر اینکه تعهدات ابلاغ شده به استان از محل اعتبارات سهم متمرکز باید به صورت کامل محقق شود، افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به سرعت نسبت به پیگیری این اعتبارات و پرداخت آن به طرح‌هایی که بررسی و تصویب شده و در نوبت پرداخت هستند، اقدام کنند.

جعفری اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، قرار است تسهیلات به طرح‌های بزرگ که در سطح ملی تصویب شده‌اند، کماکان از سهم متمرکز ملی پرداخت شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم عزم جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای پرداخت باقی مانده اعتبارات ابلاغ شده به استان از هفته آینده تاکید کرد و یادآور شد: اعتبارات تکمیلی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده از محل اعتبارات سهم متمرکز، باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 27838