شناسه خبر:27880
1399/6/15 10:26:11

مراسم قرعه‌کشی سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور 12 تیم برگزار شد و تیم زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های پرسپولیس بهبهان، ذوب‌آهن اصفهان، ستارگان دشتستان، پاس ناجا قم و نیروی زمینی کازرون همگروه شد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب، پس از انجام مراسم قرعه‌کشی در تشریح وضعیت گروهی که تیمش در آن قرار گرفته، اظهار کرد: هرچند در این گروه تیم‌های جوان و تازه نفسی همچون پرسپولیس بهبهان و پاس ناجا قم حضور دارند که پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ یک به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند، اما در آن‌سو تیم‌های ریشه‌دار و قدرتمندی نیز مانند ذوب‌آهن اصفهان، ستارگان دشتستان و نیروی‌زمینی کازرون قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در مجموع با تیم‌های خوب و سختی هم‌گروه شده‌ایم و به‌زودی در شرایطی متفاوت از لیگ‌های گذشته رقابتمان را با آن‌ها آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس به تصمیم فدراسیون برای برگزاری متمرکز رقابت‌های لیگ هم اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی اعلام شده، رقابت‌ها از نیمه اول مهرماه و به شکل متمرکز و هر دو هفته یک بار به میزبانی یک شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: باتوجه به شرایطی که برگزاری متمرکز رقابت‌های لیگ بوجود خواهد آورد، باید رقابت‌ها در مراکز استان‌ها برگزار شود، چراکه از نظر زیرساخت‌های اقامتی و... نیاز به امکانات بیشتری برای استقرار پنج تیم میهمان خواهد بود.

اعظم در ادامه با قدردانی از تلاش‌های رئیس فدراسیون برای اخذ مجوز برگزاری رقابت‌های لیگ، اعلام کرد: فعال شدن رقابت‌های لیگ علاوه بر اینکه باعث پویایی هندبال کشور می‌شود، به باشگاه ها، مربیان و بازیکنان نیز کمک می‌کند.

وی افزود: معیشت برخی بازیکنان و مربیان از طریق قراردادی است که با باشگاه‌ها می‌بندند و تعطیلی این رشته در ماه‌های گذشته فشار زیادی را به مربیان و بازیکنان وارد کرد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه از شروع تمرینات بازیکنان تیم زاگرس از هفته آینده خبر داد و گفت: هرچند به نسبت سایر تیم‌ها دیر شروع کرده‌ایم، اما از هفته آینده تمرینات فشرده‌ای خواهیم داشت تا به سطح آمادگی مطلوبی پیش از شروع لیگ برسیم.

شناسه خبر 27880