شناسه خبر:28003
1399/6/17 01:29:29

سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: این تیم به دنبال قهرمانی همراه با اخلاق در مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور است.

سیاوش سپهوند اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور 15 و 16 شهریور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود که تیم ما شرایط خوبی برای قهرمانی دارد.

وی با اشاره به دومین حضور پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور، افزود: با تجربه بیشتری در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ایم و از کادر فنی خوب و ورزشکاران باکیفیتی بهره می‌بریم و هدف ما قهرمانی است. البته این عنوان را به هر قیمتی نمی‌خواهیم و در کنار این، اخلاق هم برای ما مهم است و قهرمانی‌ را همراه با اخلاق می‌خواهیم.

سپهوند با اشاره به حضور 13 تیم در این رقابت‌ها تصریح کرد: تیم‌های خوبی شرکت کرده‌اند اما ما جوانگرایی کرده و 70 درصد ورزشکاران ما جوان هستند.

سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با بیان اینکه از 6 ورزشکار لرستانی استفاده کرده‌ایم، اضافه کرد: هر تیم 25 ورزشکار دارد که مابقی اعضای تیم ما از بهترین‌های کشور بوده و علاوه بر آن یک ورزشکار لهستانی که در پرتاب دیسک و چکش فعالیت دارد را برای دومین سال پیاپی جذب کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تدارکات خوبی را درنظر گرفته بودیم که به‌علت کرونا نتوانستیم آنها را اجرایی کنیم اما تمام تلاش خودمان را انجام داده‌ایم تا با شرایط خوب در این مسابقات شرکت کنیم.

سپهوند با اشاره به اینکه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تنها باشگاه تخصصی کشورمان در دو و میدانی است، تاکید کرد: پلیمر متعلق به همه مردم ایران است و نظر مدیریت باشگاه این است که باعث پیشرفت بیشتر دو و میدانی کشور شوند.

وی به ایسنا گفت: از دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس، سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و مهدی ممبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی که مسیر را برای حضور تیم ما در این رقابت‌ها فراهم کردند، کمال قدردانی و سپاس را دارم.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 28003