شناسه خبر:28486
1399/6/25 05:16:23

با ارسال شماره سریال گوشی مفقودی به شماره پیامک 9963811، فرآیند ردیابی آغاز می‌شود.

مسئول‌ پاسخگویی به مراجعین قضائی همراه اول گفت: تمام‎قد در خدمت مردم هستیم، اما در چارچوب قانون.

معماری در گفت‌وگویی با اداره روابط ‌عمومی مخابرات منطقه همدان از وظایف سازمانی و کاری خود گفت و افزود: همه ما خدمت‎گزاران مردم هستیم و باید به نحو احسن پاسخگوی آنان باشیم.

وی در تبیین وظایف خود گفت: وظیفه سازمانی من پاسخگویی به مراجعینی است که پیگیر گوشی‌های مفقودی بوده و یا از مراجع قضائی پیگیر مسائل خود هستند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود اظهار کرد: برای ردیابی گوشی مفقودی نیاز به کار خاصی نیست و فقط نیاز است با آخرین سیم‎کارت که درون گوشی مفقودی فعال بوده، شماره سریال گوشی را به شماره 9963811 پیامک کنید تا فرآیند ردیابی آغاز شود. در مواردی هم که افراد شاکی هستند، لازم است ابتدا به مراجع قضائی مراجعه و پس از گرفتن دستور به این واحد مراجعه کنند.

وی گفت: متأسفانه در بعضی موارد افراد بدون اطلاع از روندی که باید طی شود، مستقیماً به واحد پاسخگویی مراجعه کرده و انتظار جواب دارند که حتی گاهی کار به مشاجره نیز کشیده می‌شود.

معماری اذعان کرد: باید به اطلاع مردم برسانم که بدون مراجه به مراجع قضائی و دستور کتبی آن مرجع به هیچ درخواستی پاسخ داده نخواهد شد.

وی تنها انتظار خود از مردم را اقدام از طریق مجاری قانونی و رعایت اخلاق و احترام متقابل خواند و گفت: بازهم تأکید می‌کنم که در خدمت مردم هستیم، اما با تأسی به قانون و مقررات.

شناسه خبر 28486