شناسه خبر:28605
1399/6/26 15:03:32

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از تهیه 1000 گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان زیرپوشش خبر داد و گفت: 15 هزار نیازمند کردستانی چشم‌انتظار "لوزام‌التحریر، پوشاک، گوشی هوشمند و تبلت" هستند.

محمدرسول شیخی‌زاده در جشن شور عاطفه‌ها که به‌صورت نمادین در میدان آزادی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه "امسال جشن عاطفه‌ها با عنوان "شور عاطفه‌ها" از 22 شهریورماه آغاز و تا 11 مهرماه در سراسر کشور و استان کردستان در حال برگزاری است" اظهارکرد: این مراسم باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی 15 هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی گفت: لوزام‌التحریر، پوشاک، گوشی هوشمند و تبلت به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی، جزء نیازهای ضروری دانش‌آموزان، دانشجویان و طلبه‌های نیازمند بوده که از همه خیرین و بزرگان دعوت می‌شود، که برای مشارکت در این امر خیر پای کار بیایند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح استان خبر داد و افزود: ادارات کمیته‌امداد نیز آمادگی دریافت و ارسال‌ کمک‌های مردمی به دست نیازمندان واقعی را داشته تا به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، باری از دوش نیازمندان برداشته شود.

وی تصریح کرد: از خیرین انتظار می‌رود نسبت به خرید گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام کرده تا فرزندان هیچ خانواده‌ای از درس و امر تعلیم و تربیت جا نمانند.

شیخی‌زاده از پیش‌بینی تهیه یک‌هزار گوشی هوشمند از کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در جشن شور عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و عنوان کرد: البته برای تحقق این اقدام خیرخواهانه، نیازمند بیش از 2 میلیارد تومان پول هستیم.

وی ادامه داد: برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت نیز نیازمند 2 میلیارد و 500 میلیون تومان پول هستیم و امیدواریم در این شور عاطفه‌ها 50 درصد اعتبار تأمین شده و مابقی را نیز از طریق خیرین پیگیری کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان یادآور شد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، همه خیرین و مردم می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997900000473 به نام کمیته امداد، اپلیکیشن‌های سکه، سنا، بله و شماره‌گیری کد دستور #087*8877* از روش‌های نوین و سریع در پرداخت کمک‌های خود در شور عاطفه‌ها مشارکت داشته باشند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 28605