شناسه خبر:28772
1399/6/30 04:58:04

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین تقویت جبهه مقاومت است، گفت: دشمن به‌خوبی می‌داند با وجود مقاومت راه فراری ندارند و این جبهه تضعیف نخواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر روز گذشته در تجمع اعتراضی طلاب نسبت به عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه یک جنایتکار، اشغالگر، غاصب و متجاوز علیه حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه ذات اسرائیل هیچگاه قابل تغییر نبوده و نیست، گفت: بسیاری از جنایت‌هایی که توسط رژیم صهوینستی در دنیا به وقوع پیوسته، حتی اجازه صحبت در مورد آن و یا رسانه‌ای شدن در سطح بین‌المللی، داده نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام (ره) قدس را مسئله اصلی اسلام بیان کردند و باید نسبت به اهمیت این موضوع حساس بود، افزود: این موضوع که اسرائیل یک رژیم غاصب و اشغالگر بوده، شعار نیست، بلکه واقعیت است.

وی با بیان آنکه این مطلب توسط جمهوری اسلامی نه از روی اختلاف در منافع مادی که به‌دلیل افکار و اقدامات پلید اسرائیل عنوان شده است، اظهار کرد: کشورهای به‌ظاهر مسلمانی که در لایه‌های پنهانی با اسرائیل روابط دارند، بدانند که هیچ دستاوردی نصیب آن‌ها نخواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی گفت: باید این سؤال را از برخی کشورهای مسلمان پرسید که به دنبال ارتباط با اسرائیل هستند، شما چه نقطه اشتراکی با این رژیم جعلی دارید که سفیر امارات در واشنگتن میزان منافع مشترک خودشان با اسرائیل را بیشتر از فلسطین عنوان می‌کند؟

وی با اشاره به ساخته شدن بعضی از شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین از طریق بیت‌المال مسلمین، پیوند آل سعود و آل یهود را یک پیوند واقعی دانست و افزود: آن‌ها به‌خاطر ترس از برخی مطالب، جرأت علنی کردن این اتفاق را ندارند.

امام‌جمعه همدان با تاکید بر اینکه یکی از بنیادی‌ترین موضوعات جمهوری اسلامی حفظ کرامت امت اسلامی و ایجاد وحدت در بین جامعه اسلامی است، نتیجه عادی‌سازی روابط با اسرائیل را وارد شدن خدشه به وحدت و کرامت اسلامی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه وجدان انسانی در بین سردمداران کشورهایی که با اسرائیل ارتباط دارند از بین رفته است، گفت: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند از این همه جنایت اسرائیل در فلسطین چشم ببندد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی تنها راه نجات فلسطین را تقویت جبهه مقاومت دانست و با بیان اینکه حضور جوانان در این جبهه جریان دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، اظهار کرد: باید برای تقویت جبهه مقاومت هر کاری از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر (ص)، گفت: نخست‎وزیر و رئیس‎جمهور فرانسه این کار را نوعی آزادی عنوان می‌کنند، درحالی که اظهار نظر در مورد هولوکاست و یهودی‌ستیزی ممنوعیت دارد، طبق قانون مطبوعات فرانسه اظهار نظر در مورد همه مسائل آزاد است، به‌جز این دو مورد!

امام‎جمعه همدان با بیان آنکه این‌ها بازی‌های سیاسی ترامپ و اسرائیل برای انتخابات است، بیان کرد: دشمن به‎خوبی می‌داند با وجود جبهه مقاومت راه فراری ندارند و این جبهه تضعیف نخواهد شد.

شناسه خبر 28772