شناسه خبر:29682
1399/7/13 16:36:31
سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد:

نایب‌قهرمانی در سال دوم تیم‌داری موفقیتی بزرگ است

سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد می‌گوید: نایب‌قهرمانی در سال دوم تیم‎داری موفقیتی بزرگ است.

سیاوش سپهوند اظهار کرد: تیم ما با اینکه امسال دومین فصل حضورش در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کرد، اما توانستیم نایب‌قهرمان شویم و این مقام در دوومیدانی لرستان بی‌سابقه بوده و موفقیتی بزرگ است.

وی ادامه داد: تیم ما تلفیقی از ورزشکاران باتجربه و جوان است و شرایط خوبی داریم و از طرفی بهترین مربیان کشور در کادر فنی ما حضور دارند.

سپهوند تصریح کرد: ورزشکاران جوان و نوجوان پلیمر در این رقابت‌ها چندین رکورد رده سنی خودشان را ارتقا داده‌اند و هدف ما پشتوانه‌سازی است.

سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با بیان اینکه برای سال‌های آینده هدف ما فقط قهرمانی است، تأکید کرد: اینکه یک تیمی طی دومین سال حضورش در لیگ می‌تواند نایب‌قهرمانی را کسب کند، نشان می‌دهد ازلحاظ برنامه‌ریزی و پیاده کردن ایده‌ها شرایط خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه فصل گذشته چهارم شدیم، افزود: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تنها باشگاه تخصصی دوومیدانی ایران است و دکتر رحمتی مدیرعامل این شرکت اقدامات بسیار خوبی در دوومیدانی کشورمان انجام داده و برنامه‌ریزی بلندمدتی برای این رشته دارد.

سپهوند که رئیس هیئت دوومیدانی لرستان نیز هست، گفت: شرایط خوبی برای پیشرفت این رشته در استان ما فراهم شده و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بیان کرد: از کادر مدیریتی باشگاه، مربیان، ورزشکاران و همه کسانی که برای موفقیت پلیمر تلاش می‌کنند، کمال قدردانی و سپاس را دارم.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 29682