شناسه خبر:31261
1399/8/14 15:53:34

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از یک دستگاه سواری پژو پارس 281 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

سردار سلمان امیری دراین‌باره اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گلوگاه شهید زارعی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست دادند.

وی اضافه کرد: راننده این خودرو بی‌توجه به اخطار پلیس به سرعت خودرو افزوده و به سمت ورودی شهر همدان متواری می‌شود که مأموران امنیت اقتصادی اقدام به تعقیب خودرو کرده و موفق به توقیف آن با بهره‌گیری از شگردهای پلیسی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا گریختند، افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان این خودرو ادامه دارد.

سردار امیری بیان کرد: مأموران در جریان بازرسی از این وسیله نقلیه محموله تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: دو هزار و 641 قاچاقچی و تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر طی هفت‌ماهه سال جاری در این استان دستگیر شدند که از این تعداد 156 تن قاچاقچی عمده مواد مخدر بودند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پنج هزار و 220 عملیات برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه در این استان اجرا شد که منجر به کشف چهار تُن و 83 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان و رشد 22 درصدی کشفیات نسبت به زمان مشابه سال گذشته شد.

سردار امیری با بیان اینکه 36 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت منهدم شدند، اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک‌سری عملیات‌ مشترک فرااستانی نیز 909 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده است.

شناسه خبر 31261