شناسه خبر:31774
1399/8/22 17:27:26

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی ادامه طرح چهاربانده کردن جاده نهاوند به ملایر صحت ندارد.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: اخیراً در فضای مجازی مطلبی با عنوان تعطیلی ادامه طرح چهاربانده شدن محور نهاوند به آورزمان و ملایر منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی گفت: با توجه به آنکه این طرح در ردیف ملی قرار دارد،برای ادامه فعالیت آن امسال نیز اعتبار منظور شده و ما به‌جد فعالیت‌های عمرانی و مراحل مختلف اجرای طرح را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر برنامه‌های در دست اقدام حوزه راه در سطح شهرستان، گفت: درحال حاضر طبق اطلاع بنده تمام طرح‌های حوزه راه ازجمله جاده گیان به نهاوند و جاده نهاوند به برزول مشغول به فعالیت بوده و ما تلاش می‌کنیم که برای تکمیل آن‌ها از محل منابع استانی اعتبارات لازم را جذب کنیم.

وی گفت: علاوه‌بر اجرای طرح‌ها به‌منظور ایمن‌سازی عبورومرور، مراحل نصب نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه از محل پل حاج علیمراد به سمت فیروزان ادامه دارد و درنظر است تعدادی نیوجرسی نیز در گردنه برزول نصب شود.

شهبازی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته درخصوص محور نهاوند به بروجرد نیز بیان کرد: این پروژه از نهاوند تا سه‌راهی بروجرد به طول 30 کیلومتر است که از این مقدار 20 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد و از این مجموع 17 کیلومتر آن چهارخطه شده است.

در محور نهاوند به کرمانشاه به مسافت 20 کیلومتر و محور بروجرد به نهاوند به مسافت 20 کیلومتر چهاربانده است و در محور نهاوند به آورزمان که یکی از محورهای ارتباطی با ترافیک سنگین بوده نیز هشت کیلومتر از جاده واقع در حوزه استحفاظی نهاوند طی سال‌های گذشته چهاربانده شده و ادامه آن نیز به سمت ملایر درحال انجام است.

شناسه خبر 31774