شناسه خبر:31950
1399/8/26 16:26:51

رئیس هیئت قایقرانی کردستان بار دیگر به دنیای قهرمانی بازگشته و به دنبال سهمیه المپیک است.

شاهو ناصری که نشان نقره بازی‌های آسیایی 2010 را در کارنامه خود دارد، مدتی است از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده و به‌عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان کردستان هم برگزیده شده است.

او که حالا وارد عرصه مدیریتی شده و باید ورزشکاران استان کردستان را در ماده‌های مختلف قایقرانی هدایت کند، خودش بار دیگر سودای قهرمانی در سر دارد.

شاهو ناصری یک اتفاق را عامل بازگشت خود به تمرینات می‌داند و دراین‌باره می‌گوید: «یکی از ورزشکاران استان ما می‌خواست در انتخابی شرکت کند، اما به من گفت حریف تمرینی ندارم؛ به او گفتم خودم با تو تمرین می‌کنم. اینطوری شد که شروع کردم، او را در مسابقه گرفتم و بعد در مسابقه قهرمانی کشور حضور پیدا کردم، هم خودم تمرین کردم و هم این ورزشکار آماده شد.»

رئیس هیئت کردستان که برای کسب سهمیه المپیک دورخیز کرده، معتقد است در قایقرانی سن چندان مطرح نیست: «شاید در خیلی از رشته‌ها 20 سالگی دوره ورزشی یک ورزشکار به پایان برسد، اما در قایقرانی ما قهرمان 46 ساله المپیک هم داریم. من سعی خودم را می‌کنم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی رخ دهد. باید جلو برویم ببینیم چه می‌شود؛ اگر کسی بداند چه کسی قرار است انتخاب شود، خوشحال می‌شوم به من هم بگوید.»

شناسه خبر 31950