شناسه خبر:32152
1399/8/29 15:51:16

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی مبارزه با کرونای استانداری همدان طی بازدید از مراکز ضد عفونی ناوگان اتوبوسرانی درون شهری همدان گفت: از آغاز گسترش بیماری کرونا ضد عفونی اتوبوس‌های شهری در دستور کار قرار گرفته است.

صبح امروز مدیران اجرایی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری همدان و اسدالله ربانی‌مهر، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی مبارزه با کرونای استانداری همدان از محل ضد عفونی اتوبوس‌های شهر همدان بازدید کردند.

در این بازدید رئیس سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه از همان روزهای ابتدایی و آغاز گسترش بیماری کرونا ضد عفونی اتوبوس‌های شهری در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: معاونت اتوبوسرانی همدان از اوایل کرونا بدون تعطیلی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خدمات‌رسانی به شهروندان را در دستور کار داشته است.

رحیم الوندی بیان کرد: از ابتدا نظارت و بازرسی بر نحوه عملکرد معاونت اتوبوس‏‎رانی در مواجهه با بیماری کرونا مورد توجه بوده و ضد عفونی درون خودروهای عمومی شهری بهطور مستمر انجام شده است.

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان نیز اظهار کرد: اتوبوس‌های درونشهری همدان که با رعایت فاصله فیزیکی فعالیت خود را ادامه می‌دهند، هر شب در محل پارکینگ اتوبوسرانی و روزها چند نوبت در محل مبدأ اتوبوسها در سطح شهر صبح و عصر ضد عفونی و گندزدایی می‌شوند.

بابک اسدی تأکید کرد: حفظ سلامتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حملونقل عمومی و استفاده از ماسک باید مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغیه، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافران در وسایل حملونقل عمومی درون شهری همدان الزامی و این معاونت نیز نسبت به رعایت دستورالعمل مذکور اهتمام ورزیده است.

مدیر معاونت اتوبوسرانی همدان بیان کرد: مشاهده هرگونه تخطی از قانون رعایت دستورالعمل‌های بهداشت توسط بازرسین سازمان بهطور جدی تذکر داده خواهد شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 32152