شناسه خبر:32452
1399/9/5 11:40:36

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: تا پایان هفته جاری 60 دستگاه ماشین آلات برف‌روبی و نمک پاش در 11 ستاد برف‌روبی به منظور خدمات‌‌رسانی سریع و به موقع به شهروندان در هنگام بارش برف‌و یخ‌بندان مستقر می‌شوند.

لقمان حیدری اظهار کرد: هر ساله با شروع فصل سرما و بارش نزولات جوی این شهرداری برای مقابله با سرما و یخبندان معابر سطح شهر تمهیدات ویژه‌ای را در راستای آمادگی و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: تمامی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه در هنگام سرما و یخبندان و بارش برف باید آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و برف‌روبی معابر را داشته باشند.

وی گفت: براساس تقسیمات صورت گرفته 11 ستاد برف‌روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سطح شهر تعبیه شده است.

حیدری تصریح کرد: ستادهای برف‌روبی تعبیه شده در حوزه شهرداری منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان 17 شهریور، دو ستاد در حوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه،دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف‌روبی در محلات شهرک زاگرس و 19/3 بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد هر کدام یک ستاد برپا می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: 60 دستگاه انواع ماشین آلات برف‌روبی و نمک باش و خودروهای سبک در 11 ستاد برپا شده تا پایان هفته جاری مستقر می‌شوند. حیدری افزود: 5 دستگاه لودر، 5 دستگاه کامیون برف‌روبی، 4 دستگاه کامیون نمک پاش، 14 دستگاه گریدر، 3 دستگاه ده تن برف‌روبی و یک دستگاه بیل ماشین آلات برف‌روبی هستند که در ستادهای تعبیه شده مستقر می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: 30 دستگاه ماشین آلات سبک علاوه بر ماشین آلات نمک پاش، برف‌روبی و گریدر، در زمان بارش برف و یخبندان در ستادهای برف‌روبی مستقر می‌شوند.

وی تاکید کرد: گزارش‌های سازمان هواشناسی به مدیران شهرداری مناطق و سازمانهای تابعه ابلاغ و درصورت اخطار بارش برف تمامی نیروهای ستاد برف‌روبی باید در آماده باش کامل باشند.

حیدری افزود: مخازن ماسه‌ونمک هم در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران در تمامی بخش‌های مختلف شهرداری بتوانیم در زمان بارش برف با پاکسازی بموقع معابر بتوانیم با عملکرد مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

شناسه خبر 32452