شناسه خبر:32498
1399/9/5 17:10:07

کشف 95 رأس دام قاچاق در فامنین، دستگیری هفت متهم در رزن، کشف دو تُن چوب قاچاق در نهاوند، کشف پنج فقره سرقت در ملایر و کشف مرغ قاچاق در بهار، عناوین اخبار انتظامی استان همدان است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 95 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌حسن حیدری بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و در اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 95 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان سه میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه دام‌های مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

* دستگیری 7 متهم در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری هفت متهم درنتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: طرح منطقه‌ای با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان در این شهرستان با حضور پلیس‌های تخصصی و ستادی اجرا شد.

وی افزود: در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان طی 48 ساعت گذشته، علاوه‌بر دستگیری پنج خُرده‌فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد مخدر، دو سارق اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سرهنگ زنگنه با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نتیجه اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

* کشف 2 تُن چوب قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل دو تُن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران بخش انتظامی گیان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی بیان کرد: روز گذشته مأموران بخش انتظامی گیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری امکانات سازمانی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو تُن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان 100 میلیون ریال برآورد شده، کشف و دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

* پایان کار سارق اماکن خصوصی با کشف 5 فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از پایان کار سارق اماکن خصوصی با کشف پنج فقره سرقت در ملایر خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر ملایر این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام 24 ساعت کار اطلاعاتی و تخصصی توسط مأموران این پلیس، سرانجام مخفیگاه این سارق مشخص و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این سارق دستگیر شد.

سرهنگ سلگی با اشاره به اینکه فرد دستگیرشده سابقه‌دار بوده، افزود: با تشکیل پرونده این متهم تحویل مراجع قضائی شد.

* کشف 2500 قطعه مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان 900 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص به مراجع قضائی معرفی شد.

شناسه خبر 32498