شناسه خبر:32705
1399/9/9 14:16:53
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه:

مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه وجود ندارد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد و گفت: سوخت‌رسانی در استان در حال انجام است و مشکلی در خصوص تامین فرآورده نفت سفید و گاز مایع وجود ندارد.

فریدون یاسمی با تاکید بر اینکه، وضعیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه مطلوب است، افزود: وضعیت سوخت در 157 جایگاه استان نیز مناسب و سوخت کافی در این تعداد جایگاه وجود دارد.

وی در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر نیز اظهارداشت: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه گفت: بنابر پایش انجام شده، حدود 56 هزار خانوار در استان کرمانشاه نیازمند استفاده از نفت ‌سفید و گاز مایع هستند که از این تعداد حدود 52 هزار نفر به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) مراجعه و مشخصات و کارت بانکی خود را ثبت کرده‌اند و مرحله اول توزیع در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

یاسمی اضافه کرد: از تعداد چهار هزار خانوار باقی مانده می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه سدف و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

او گفت: در منطقه کرمانشاه 56 هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرفکننده نفت سفید وجود دارد که سوخت موردنیاز این تعداد خانوار از طریق 518 فروشندگی روستایی تامین می‌شود.

شناسه خبر 32705