شناسه خبر:32722
1399/9/9 15:34:50

فرمانده انتظامی ملایر گفت: مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در محور ملایر- خرم‌آباد، موفق به کشف و ضبط 11 تُن چوب جنگلی قاچاق شدند.

سرهنگ محمدباقر سلگی روز یکشنبه افزود: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی خرم‌آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را به‌منظور بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

وی بیان کرد: با بازرسی به‌عمل‌آمده توسط مأموران از خودرو، مقدار 11 تُن چوب جنگلی بدون مجوز قانونی به ارزش 35 میلیون تومان کشف و راننده با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی ملایر تأکید کرد: برخورد قاطعانه با حمل انواع کالای قاچاق و غیر مجاز همچون چوب‌های جنگلی به‌عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان قرار دارد.

سرهنگ سلگی همچنین از شناسایی فردی که در ملایر به‌صورت اینترنتی اقدام به اخاذی می‌کرد خبر داد و گفت: به‌ دنبال دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید و اخاذی اینترنتی توسط فردی از طریق فضای مجازی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت که با بررسی‌های تخصصی مشخص شد نامبرده در فضای مجازی (اینستاگرام) با جلب اعتماد و فریب افراد و با استفاده از تصاویر به‌دست‌آورده، اقدام به اخاذی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: متهم با هماهنگی دستگاه قضائی و انجام اقدامات تخصصی توسط پلیس فتا، شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

شناسه خبر 32722