شناسه خبر:32730
1399/9/10 08:55:37

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز گفت: 2 دستگاه لودر و برف‌روب با هزینه کرد 28 میلیارد ریالی به تعداد ناوگان راهداری این شهرستان اضافه شد.

محمود روحانی زاده روز یکشنبه اظهارکرد: با بارش سنگین برف از عصر پنجشنبه تا امروز، نیروهای راهداری در محورهای اصلی شهرستان مستقر شدند و تمام تلاش خود را برای برف روبی و پاکسازی راه‌های ارتباطی بکار گرفتند.

وی با بیان اینکه این اداره با کمبود امکانات و تجهیزات برف روبی مواجه است، افزود: سقز از لحاظ وسعت جغرافیای بزرگترین شهرستان کردستان است و از این لحاظ به تجهیزات مجهزتری برای ارایه خدمات بهتر در مواقع بحرانی نیاز دارد.

روحانی زاده اضافه کرد: با همت اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان، یک دستگاه لودر و یک دستگاه برف روب با صرف 28 میلیارد ریال خریداری و به تجهیزات راهداری شهرستان سقز اضافه شد و هم اکنون از این دستگاه‌ها در عملیات برف روبی و پاکسازی جاده‌های سقز استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: با استفاده از این 2 دستگاه بخشی از کمبودهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سقز جبران شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز به کسانی که قصد مسافرت دارند توصیه کرد، حتما با خود زنجیر چرخ، وسایل ایمنی و گرمایشی داشته باشند تا در کولاک برف دچار مشکل نشوند.

شناسه خبر 32730