شناسه خبر:32964
1399/9/13 09:49:06
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد:

تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به آغاز هفته پژوهش از 15 تا 21 آذرماه در سطح استان، از تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر و برگزاری نمایشگاه مجازی پژوهش خبر داد.

مرتضی قائمی دراین‌باره اظهار کرد: هفته پژوهش امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت کاهش پیامدهای شیوع این بیماری براساس ابلاغیه وزارت علوم و فناوری و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه هفته پژوهش استان همدان از 15 تا 21 آذرماه در سطح استان و دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد، گفت: براساس آیین‌نامه رئیس ستاد هفته پژوهش استانداری استاندار همدان، جانشین رئیس یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی‌سینا آقای مجذوبی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: علاوه‌بر این هفت کمیته در ستاد هفته پژوهش استان مصوب شده که کمیته انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه با محوریت دانشگاه بوعلی‌سینا، کمیته انتخاب فناوران برتر استان با محوریت پارک علم و فناوری و ریاست پارک کمیته انتخاب پژوهشگران برتر دستگاه‌های اجرایی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دفتر آموزش و پژوهش توسعه و آینده‌نگری با مدیریت آقای فتحی‌پور فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته اجرایی توسط دانشگاه علوم پزشکی در ضبط برنامه‌ها، گفت: برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران به‌صورت مجازی، نواختن زنگ پژوهش در روز 15 آذرماه به‌صورت مجازی و با حضور مقامات استانی و مراسم تقدیر از پژوهشگران دانش‌آموز توسط آموزش‌وپرورش از دیگر برنامه‌ها است.

قائمی با بیان اینکه کمیته نمایشگاه پژوهش و فناوری که امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود با مدیریت پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد، افزود: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خواهد کرد که شامل تبلیغات، طراحی بنر و پوستر هفته پژوهش و ساخت تیزر و اطلاع‌رسانی است.

وی با اشاره به انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر، اظهار کرد: مراسم تقدیر در فضای مجازی برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: نمایشگاه در تمام طول هفته پژوهش بر روی سایت برگزار می‌شود و تمام فناوری‌های موجود در استان شامل پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه بر روی این نمایشگاه مجازی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از دانشگاه‌های استان نیز مراسم خود را در طول این هفته و با ریزبرنامه‌های مدنظر برگزار خواهند کرد، آدرس سایت پارک علم و فناوری را http://hamedanvex.ir/، آدرس مراسم افتتاحیه را http://vc.basu.ac.ir/rw و آدرس مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر را http://eclass.umsha.ac.ir/research عنوان کرد.

شناسه خبر 32964