شناسه خبر:32965
1399/9/13 09:51:42

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه سازه رهاشده در بلوار خرمرودی به‌منظور جلوگیری از آسیب به شهروندان جمع‌آوری‌شده است، گفت: سارقان باغ‌های محور گنجنامه و عباس‌آباد توسط گشت باغات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شناسایی و دستگیر شدند.

محمد گلشن اظهار کرد: ️ پیرو شکایت‌های صورت‌گرفته از سازه رهاشده در بلوار خرمرودی، جمع‌آوری این سازه طی گرفتن دستور از مقام قضائی توسط واحد کنترل ساختمان و همکاری امور شهری منطقه دو شهرداری همدان انجام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به امکان ریزش سازه نیمه‌کاره و رهاشده در فصل بارندگی و بروز خطر جانی برای اهالی محدوده با تشریفات قانونی رفع خطر شد، افزود: از شهروندان خواهشمندیم از هر نوع احداث بنا و سازه موقت بدون گرفتن مجوز خودداری کنند و در اعتلای حقوق شهروندی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی، رفع خطر املاک مستهلک خود را انجام دهند.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سارقان باغ‌های محور گنجنامه و عباس آباد توسط گشت باغات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شناسایی و دستگیری شدند.

وی به نارضایتی باغ‌داران محور گنجنامه و عباس‌آباد از سرقت لوازم و اثاثیه در باغ‌های شخصی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سارقی که اقدام به سرقت لوازم مالکان باغ‌ها کرده، توسط گشت باغات پلیس ساختمان شناسایی و به عوامل انتظامی تحویل شد.

گلشن با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی حوزه باغات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری با توجه به وظایف ذاتی خود به‌صورت 24 ساعته در سطح منطقه مشغول گشت‌زنی و کنترل تخلفات هستند، یادآور شد: نظارت 24 ساعته کمک قابل توجهی در امنیت باغات داشته و کمک‌حال عوامل انتظامی در برخورد و پیشگیری از بزه اجتماعی و بروز سرقت خواهد شد.

 

شناسه خبر 32965