شناسه خبر:33393
1399/9/20 11:18:38

سپهرغرب، گروه ورزشی: ملی‌پوش سه‌گانه کشورمان گفت: تداوم شیوع کرونا و عدم برگزاری اردوهای تیم ملی باعث شده تا امیدم برای کسب سهمیه المپیک گرفته شود.

پارسا محجوب بااشاره به مشکلاتی که کرونا طی 10 ماه گذشته برایش بوجود آورده، اظهارکرد: سال گذشته از اواخر فصل بهار اردوهایمان را جهت شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک ژاپن که قرار بود اردیبهشت 1399 برگزار شود، آغاز کردیم.

وی افزود: طی 10 ماهی که در اردوها بودیم به سطح آمادگی بسیار بالایی رسیدیم، به‌گونه‌ای که علاوه بر کسب سهمیه امیدوار بودیم روی سکوی آسیایی هم قرار بگیریم، اما با شیوع کرونا اردوها تعطیل شد و رقابت‌های انتخابی هم به تعویق افتاد.

ملی پوش سه‌گانه کشورمان اضافه کرد: با تعطیل شدن اردوها به کرمانشاه بازگشتم و سعی کردم در این مدت سطح آمادگی‌ام را حفظ کنم، اما متاسفانه اکثر اماکن ورزشی تعطیل بود و استخرها هم باز نشدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز مجوز برپایی اردوهای تیم ملی سه گانه را صادر نکرده، هنوز تمریناتم را در کرمانشاه به شیوه چندماه گذشته برگزار می‌کنم. تمرینات دو را در پارک‌ها و خیابانهای شهر برگزار می‌کنم و برای دوچرخه سواری هم مسیر کرمانشاه تا بیستون را با وجود همه خطراتی که از سوی خودروهای عبوری برایم وجود دارد، رکاب می‌زنم.

محجوب تاکید کرد: شنا، مهمترین تمرینی است که در سه گانه داریم، اما متاسفانه طی ماه‌های گذشته استخرها تعطیل بوده و از این تمرینات جا مانده‌ام.

وی سطح آمادگی جسمانی‌اش را به نسبت قبل از شیوع کرونا حدود 30 درصد اعلام کرد و گفت: با این شرایط دیگر امیدی برای کسب سهمیه ندارم، چراکه مسابقات انتخابی اردیبهشت 1400 به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد و تا آن زمان فرصت چندانی در پیش نداریم.

ملی پوش سه گانه اضافه کرد: هرچه هم اعتراض کردیم و درخواست دادیم که یکی از استخرها را برای تمریناتمان باز کنند، اما کسی توجهی نکرد و دیگر کاری هم از دست فدراسیون بر نمی‌آید.

وی تاکید کرد: هرچند شرایط تمرینی ملی پوشان این روزها خوب نیست، اما در رقابت‌های انتخابی المپیک تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

شناسه خبر 33393