شناسه خبر:33525
1399/9/23 11:06:03

سپهرغرب، گروه ورزشی: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری به پایان رسید و تیم نیروی زمینی ارتش کرمانشاه با کسب یک نشان برنز و 633 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

سجاد شکربیگی سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیمش در این رقابت‌ها، اظهارکرد: باتوجه به توانی که در اختیار داشتیم، پیش بینی کرده بودیم در جایگاه چهارم این رقابت‌ها قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌هایی رفتیم که بسیار متمول و قدرتمند بودند و با هزینه‌های میلیاردی وزنه برداران شاخصی در ترکیب تیمشان داشتند.

سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش کرمانشاه اضافه کرد: با این وجود وزنه برداران ما غیرتمندانه به میدان رفتند و توانستند جایگاه چهارم را کسب کنند، درحالیکه در سالهای گذشته همواره در قعر جدول قرار داشتیم.

وی یادآورشد: هرچند برای حضور در این رقابت‌ها بودجه زیادی در اختیار نداشتیم که آن هم با تلاش‌های امیر آریانفر رئیس هیئت وزنه برداری نیروی زمینی ارتش در اختیارمان قرار گرفته بود، اما هم اعزام خوبی داشتیم و هم اینکه کاملا برنامه ریزی شده به مسابقات رفتیم و چهارم شدیم.

شکربیگی با بیان اینکه دور برگشت رقابت‌ها احتمالا حدود دوماه دیگر برگزار خواهد شد، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم تا آن زمان چند وزنه بردار خوب دیگر را جذب تیم کرده تا با قدرت بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

وی در پایان از حمایت‌های امیر آریانفر رئیس هیئت وزنه برداری نیروی زمینی ارتش و علیرضا قهرمانی رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه قدردانی کرد.

رقابت‌های دور رفت لیگ برتر وزنه برداری از 19 تا 21 آذر با حضور هشت تیم نفت اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی، پدافند هوایی، نیروی زمینی ارتش، ملی حفاری، فولاد خوزستان و گهر زمین سیرجان به میزبانی فولاد خوزستان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم‌های گهرزمین سیرجان با کسب 760 امتیاز، فولاد خوزستان با کسب 757 امتیاز و ملی حفاری اهواز با کسب 740 امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نماینده کرمانشاه در این رقابت‌ها نیز با کسب نشان برنز سپنتاحاکم زاده در دسته 73 کیلوگرم و 633 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

شناسه خبر 33525