شناسه خبر:33814
1399/9/27 11:04:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای سال جاری 54 نقطه پرتصادف شناسایی و تاکنون هفت نقطه اصلاح شده است،

عباس شرفی با‌بیان‌اینکه شناسایی جاده‌های حادثه‌خیز یکی‌از اولویت‌های سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای است، اظهار کرد: از سال 97 کار شناسایی نقاط حادثه‌خیز در لرستان آغاز و به‌سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 54 نقطه پرتصادف شناسایی شد و اصلاح و رفع این نقاط به‌ترتیب اولویت در دستور‌کار قرار گرفت که تاکنون هفت نقطه اصلاح شده است، افزود: پس از شناسایی در استان سریعاً اقداماتی مثل روشنایی، نصب تابلو، علائم اخطاری و اطلاعاتی نصب و انواع توصیه‌ها در این جاده به رانندگان داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان درخصوص راهداری زمستانی بیان کرد: در حال‌حاضر 326 نیروی راهدار با 167 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در قالب 40 تیم ساماندهی شده‌اند که شامل تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی می‌شوند.

شرفی با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز در 14 گردنه مهم برف‌گیر، محورهای اصلی و محور خرم آباد پلدختر خواهد بود، تصریح کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به صورت تمام‌وقت اطلاعات ‌راه‌ها را از طریق تلفن گویای 141 در اختیار مردم قرار می‌دهد.

 

شناسه خبر 33814