شناسه خبر:34020
1399/10/1 11:11:29

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدرس فدراسیون دوومیدانی گفت: امکانات و تجهیزات دوومیدانی لرستان قابل توجه است.

حسن بادپی هدف از سفر به لرستان را برگزاری کارگاه دانش‌افزایی برای مربیان خانم و آقا جهت تحقق اهداف بلندمدت برای هیئت دومیدانی استان عنوان کرد و افزود: اردوی آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی 2021 و بازی‌های آسیایی2022 از دیگر اهداف سفر ما به لرستان بود.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف این سفر قدردانی از زحمات رحمتی مدیرعامل پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بود، زیرا طی یک سال اخیر حمایت‌های مالی و عاطفی وی سبب شد که دو و میدانی استان جهش خوبی داشته باشد.

مربی رده‌های پایین دو و میدانی کشور گفت: مدیرعامل پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در جمع‌آوری نخبگان ورزشی نقش ارزنده‌ای داشته بنابراین شایسته قدردانی است.

بادپی در خصوص امکانات دو و میدانی استان گفت: پیست فضای سبز، سالن سرپوشیده مجهز بین‌المللی، زمین تخصصی پرتاب از ظرفیت‌های دو میدانی است که توصیه ما به نوجوانان و جوانان لرستانی استفاده از این ظرفیت‌ها است.

وی افزود: جوانان لرستانی به لحاظ فیزیکی و آناتومی بسیار قوی هستند و همین سبب شده در ورزش دو و میدانی به ویژه پرتاب حرف برای گفتن داشته باشند.

مدرس فدراسیون دو و میدانی گفت: ورزشکاران دو و میدانی لرستان در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی هم در رده آقایان هم بانوان به ویژه پرتاب مقام‌های خوبی کسب کرده‌اند.

شناسه خبر 34020