شناسه خبر:34069
1399/10/2 11:34:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل سابق و مشاور کنونی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان از ثبت‌نام 33 درصد سهامداران این شرکت در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) خبر داد و گفت: از این لحاظ کردستان جزء استان‌های برتر کشور است

کیومرث احمدی روز دوشنبه اظهار کرد: تعداد سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در این استان 404 هزار و 138 نفر است که این افراد بعد از آزادسازی سهام عدالت روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه شرط شرکت سهامداران در مجامع عمومی و انتخاب هیئت‎مدیره ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت آن‌ها است، افزود: درحال حاضر 33 درصد از سهامداران این شرکت در استان در سجام ثبت‎نام کرده‌اند که از این لحاظ جزء استان‌های برتر کشور هستیم.

مدیرعامل سابق و مشاور کنونی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان با بیان اینکه مجمع عمومی این شرکت قرار بود آذرماه امسال برگزار شود، اضافه کرد: لازمه برگزاری این مجمع و انتخابات هیئت‎مدیره آن شرکت و ثبت‌نام 50 درصد به اضافه یک نفر و به‌عبارتی 352 هزار و 100 نفر در سامانه سجام است.

احمدی یادآور شد: به‌دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، مجمع انتخاباتی شرکت برگزار نشد و به مرحله بعدی موکول شده که پس از مشخص شدن زمان آن به اطلاع سهامداران رسانده می‌شود.

از مجموع یک میلیون و 195 هزار و 145 نفر مشمولین سهام عدالت استان، 491 هزار نفر در حدود 41 درصد روش مستقیم و 59 درصد هم روش غیر مستقیم در آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردند.

شرکت سرمایه‎گذاری سهام عدالت استان با نماد «وسکرد» با سرمایه بیش از 91 هزار میلیارد ریال، وارد بازار سرمایه شد تا شهروندانی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند، از سود و منافع آن بهره‌مند شوند.

شناسه خبر 34069