شناسه خبر:34087
1399/10/2 12:03:49

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت کشتی لرستان با انتقاد از دعوت نشدن کشتی‌گیران این استان به اردوی تیم ملی فرنگی گفت: این ورزشکاران، توانایی و شایستگی حضور در عرصه‌های بین‌المللی را دارند

فرید بهرامی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اگر ملاک دعوت‌شدن نفرات ملی‌پوش به دور جدید اردوی تیم ملی فرنگی عملکرد آن‌ها در لیگ کشتی است چرا نامی از کشتی‌گیران لرستانی در لیست 37 نفره این تیم وجود ندارد.

وی گفت: میلاد خسروی نماینده وزن 82 کیلوگرم تیم ایران‌مال پس از انجام چهار کشتی که در لیگ داشت پیروز از تشک خارج شد و نقش بسیار پر رنگی در قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران داشت.

وی افزود: همچنین برومند اصلان باوجود اینکه سال‌ها مورد کم‌لطفی قرار گرفته و به طور معمول از اردوی تیم ملی به دور بوده است در لیگ بیستم، کشتی‌های سنگینی مقابل حریفان صاحب‌نام داخلی و خارجی گرفت اما عملکرد این ورزشکار لرستانی به چشم کادر فنی تیم ملی نیامد.

رییس هیئت کشتی لرستان ادامه داد: در وزن 97 کیلوگرم نیز فرشاد یگانه کشتی‌گیری با فیزیک بسیار مناسب و مستعد است که در این دوره از لیگ نیز پنج پیروزی برای تیم سیناصنعت به دست آورد اما جایی میان دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی ندارد.

بهرامی اضافه کرد: برای کشتی لرستان با هیچ‌ شخصی تعارف ندارم و امیدوارم فدراسیون و کادرهای فنی تیم ملی در وضعیت شیوع کرونا که سالن‌ها تعطیل هستند به کشتی‌گیران مستعد فرصت اردونشینی دهند تا از شرایط آرمانی و کورس قهرمانی دور نمانند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک روزهای 2 تا 12 دی ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود که در لیست 37 نفره اعلامی اردونشینان نام هیچ فرنگی‌کار لرستانی دیده نمی‌شود.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان پیش‌تر ملاک حضور نفرات ملی‌پوش در اردوی تیم‌ملی را عملکرد در لیگ اعلام کرده بود.

شناسه خبر 34087