شناسه خبر:34131
1399/10/3 09:53:24
به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان انجام شد؛

انجام عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی موفقیت معابر سطح شهر

سپهرغرب، گروه خبر: با آماده‌باش و فعالیت چشمگیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در بارش‌های اخیر عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر سطح شهر با موفقیت انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با اعلام این خبر گفت: به دنبال بارش‌های اخیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با بهره گیری از تمام امکانات، تجهیزات، و ماشین آلات برف روبی شامل 10 دستگاه نمک پاش مکانیزه، 43 دستگاه تیغه برف روبی، 7 دستگاه گریدر، 12 دستگاه بابکت، 2 دستگاه لودر و 2 دستگاه بیل مکانیکی درقالب تیم‌های عملیاتی مختلف و از اولین ساعات بارش برف و نزولات آسمانی عملیات برف‌روبی، یخ‌زدایی و بازگشایی معابر اصلی در سطح مناطق چهار‌گانه شهر همدان را آغاز کرد که این عملیات تا ساعاتی پس از اتمام بارش‌ها نیز ادامه داشت.

بابک مهدی‌آزاد افزود: آماده باش به موقع نیرو‌ها و ماشین‌آلات و همچنین هماهنگی بسیار بالای تیم هماهنگ‌کننده و تیم‌های عملیاتی طی بارندگی‌های اخیر باعث شد وسایل نقلیه و شهروندان بدون هیچ‌گونه مشکلی در سطح معابر اصلی شهر تردد کرده و از عملیلت برف‌روبی ابراز رضایت کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از صبر و حوصله شهروندان گفت: از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنم در زمان اعلام هواشناسی و بارش برف از پارک خودرو در معابر اصلی شهر اجتناب کنند تا خدمت‌رسانی به آن‌ها در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل انجام‌ پذیرد.

شناسه خبر 34131