شناسه خبر:34403
1399/10/8 11:58:25
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت:

سرمایه‌گذاری مؤثر در جامعه با حمایت از فرهنگ

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: حمایت از حوزه فرهنگ، سرمایه‌گذاری مؤثر و بلندمدت در جامعه خواهد بود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار، حبیب شهنوازیان از فراخوان بیست‌وپنجمین جایزه ادبی استان همدان در شهرستان بهار خبر داد.

وی عنوان کرد: ادبیات فارسی با پیشینه‌ای درخشان و تاریخی باشکوه یکی از افتخارات و عوامل وحدت و انسجام مردم شریف ایران بوده و همچنان با قوت در راستای اهداف ذاتی‌اش سیر می‌کند.

شهنوازیان افزود: امیدوارم شاعران و نویسندگان اهل قلم و برجسته شهرستان بهار باری دیگر با ارائه آثار هنری خود، جایگاه حوزه فرهنگ و هنر را در استان ارتقا دهند و ما هم موظف هستیم از آنان حمایت کنیم و در برابر پیشرفت این عزیزان موانعی ایجاد نکنیم.

شهنوازیان گفت: حمایت از حوزه فرهنگ، سرمایه‌گذاری مؤثر و بلندمدت در جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره، خاطرنشان کرد: فراهم آوردن زمینه‌های مناسب جهت شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و علاقه‌مندان و همچنین ایجاد تحرک و پویایی در حوزه‌های شعر و داستان و فضای سازنده جهت تبادل آوا و افکار اهل قلم، ازجمله اهداف این جشنواره است.

این مقام مسئول گفت: بخش‌های جشنواره شامل شعر (قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و آموزنده و مجموعه کتاب‌های شعر و داستان بوده و بخش آزاد و همچنین بخش ویژه شامل جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: زمان برگزاری برنامه بهمن‌ماه است و هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا 25 دی‌ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

شناسه خبر 34403