شناسه خبر:34486
1399/10/9 10:35:18
مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی:

استعدادیابی در دوومیدانی فراموش شده بود

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی می‌گوید: بحث مهم استعدادیابی در فدراسیون قبلی به دست فراموشی سپرده شده بود.

سیاوش سپهوند اظهار کرد: متاسفانه با شرایطی که به وجود آمده بود در یکی دو سال پایانی فدراسیون پیشین، هیئت‌های استانی آنگونه که باید و شاید در بحث استعدادیابی ورود نکردند.

وی اضافه کرد: همچنین شیوع ویروس کرونا هم در ادامه شرایط را بدتر کرد و استعدادیابی یک جورایی به دست فراموشی سپرده شد.

سپهوند تاکید کرد: در این شرایط کرونایی، کار استعدادیابی سخت‌تر شده و سلامت ورزشکاران برای ما بسیار مهم است اما نمی‌توان از این بحث مهم استعدادیابی هم غافل شویم.

مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: ترس از کرونا باعث شده که خیلی از خانواده‌ها اجازه ندهند فرزندان کم سن و سال خود به ورزش بپردازند و ما به آنان حق می‌دهیم اما باید زمینه را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که آنان هم راغب باشند.

وی یادآور شد: امسال در تیم‌های بانوان و آقایان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد تا جایی که توانستیم از ورزشکاران نوجوان و جوان در رقابت‌های باشگاه‌های کشور استفاده کردیم و پس از پایان مسابقات آنان را به حال خود رها نکرده‌ایم.

سپهوند تاکید کرد: اگر استعدادیابی درستی نداشته باشیم، بدون شک حتی نمی‌توانیم در سال‌های آینده با کشورهای آسیایی هم رقابت کنیم.

شناسه خبر 34486