شناسه خبر:34704
1399/10/14 11:26:15

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری دلفان به ظرفیت گروه‌های بسیجی و جهادی دلفان در جهت محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی بسیار ارزشمند و تجربه خوبی در جهت کمک به نیازمندان و بیماران در مبارزه با بیماری کرونا است.

نورالدین درمنان در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان دلفان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قلسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم الگوی مناسبی برای پیروی و اقتدا بودند، از این‌رو انتظار می‌رود در پیروی از مکتب این شهید والامقام تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دادگستری دلفان از جمله مجموعه‌های بی‌حاشیه و اثرگذار شهرستان هستند که از ظرفیت‌ها در راستای حل مشکلات قضائی و اختلافات محله‌ای بهره برده است.

سرپرست فرمانداری دلفان با اشاره به محرومیت بالای این شهرستان، اظهار کرد: با وجود ارائه خدمات از سوی نهادهای حمایتی و انقلابی، اما همچنان محرومیت در برخی نقاط شهری و روستایی شهرستان وجود دارد که نیازمند تلاش ویژه برای محرومیت‌زدایی است.

درمنان بر رفع موانع تولید و بسترسازی جهت سرمایه‌گذاری در دلفان تأکید و تصریح کرد: برنامه‌هایی برای تحقق این مهم پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود مسئولان استانی توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی به ظرفیت گروه‌های بسیجی و جهادی دلفان در جهت محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی بسیار ارزشمند و تجربه خوبی در جهت کمک به نیازمندان و بیماران در مبارزه با بیماری کرونا است.

شناسه خبر 34704