شناسه خبر:34833
1399/10/16 10:36:43

سپهرغرب، گروه خبر: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان گفت: 49 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن امسال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

فاطمه فولادی به رسانه‌ها اعلام کرد: در این راستا امسال هشت‌هزار و 216 فقره تسهیلات ودیعه مسکن و کارگشایی به‌منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، جهیزیه و سایر مسائل به خانوارهای تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

وی گفت: تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی و با اولویت رفع مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌شود که این روش موجب تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به گرفتاری افراد نیازمند شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان افزود: چهار‌میلیارد و 500 هزار تومان کمک بلاعوض نیز امسال برای حل مسائل معیشتی و رفع مشکلات ضروری، در اختیار پنج‌هزار و 460 نفر از مددجویان تحت حمایت استان قرار گرفت.

فولادی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران نقش مهمی در رفع گرفتاری مددجویان دارد بیان کرد: با افزایش مشارکت نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد می‌توان بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری خانواده‌های بی‌بضاعت را تأمین کرد.

104 هزار و 500 خانوار با جمعیت 230 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

شناسه خبر 34833