شناسه خبر:34967
1399/10/18 10:49:01

سپهرغرب، گروه خبر: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان گام دوم انقلاب بدون مکتب سلیمانی شکل نمی‌گیرد، گفت: جوانه‌های انقلاب در آغاز گام دوم با خون حاج قاسم آبیاری شد.

محسن رضایی در مراسم سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب به خون شهید سلیمانی نیاز داشت و بدون مکتب سلیمانی این گام شکل نمی‌‌گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی خون تازه‌ای را در کالبد انقلاب برای پیمودن گام دوم تزریق کرد، گفت: گام اول انقلاب با خون شهید بهشتی‌ها و شهید مطهری‌ها آغاز شد و جوانه‌های انقلاب در آغاز گام دوم با خون شهید سلیمانی آبیاری شد تا راه مقاومت شهید سلیمانی همچنان ادامه یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ثمره اصلی انقلاب در این گام دوم شکل خواهد گرفت، گفت: خیلی‌ها در صدد هستند این گام دوم انقلاب را عادی‌انگاری کنند، در حالی که گام دوم انقلاب آغاز نهضتی جدید در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود.

وی تبعیت از ولایت فقیه را اولین اصل مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: گام دوم انقلاب با مبارزه بسیار سنگینی شروع شده دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا در مقابل انقلاب ما بایستند و در پشت جبهه هم رانت خوارهای اقتصادی و سیاسی تشکیل داده‌اند، لذا نباید از مسیر منحرف شویم، حرکت پشت سر مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ما خواهد بود.

رضایی یادآور شد: دشمنان در سازماندهی جدیدی برای مقابله با انقلاب می‌گویند باید حرف آخر را با جمهوری اسلامی ایران بزنیم؛ بزنید تا ببینید چگونه سلیمانی‌ها از خاک ایران بلند می‌شوند.

وی ادامه داد: دشمنان خطر گام دوم انقلاب را متوجه شده‌اند، نفوذ ما در منطقه را شاهد هستند می‌خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند، ترس آن‌ها از شکل‌گیری یک تمدن بزرگ در ایران اسلامی و تاثیر آن بر کشورهای دیگر است، مطمئن باشید خون شهید سلیمانی در این گام دوم انقلاب به کمک ما خواهد آمد.

 

شناسه خبر 34967